Tarraya zajmie się obsługą PR Wód Polskich

Agencja Tarraya wygrała przetarg na obsługę public relations Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim m.in. takie firmy, jak Apella, Creativeharder czy Fabrykę Komunikacji Społecznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zgłosiło się do niego 9 firm: Apella (złożyła ofertę z ceną 4,7 mln zł), Bringmore Advertising (1,8 mln zł), Creativeharder (1,5 mln zł), agencja reklamowa DSK (1,7 mln zł), Five Media (3,6 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (1,7 mln zł), Euvic Media (1,9 mln zł), Effective Media Solutions (2,7 mln zł) oraz Tarraya (1,3 mln zł),

Wody Polskie do dwuletniej współpracy wybrały firmę Tarraya.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii