TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska

Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska

Kulinaria to jedna z najszybciej rozwijających się kategorii w Internecie

Obszar związany z kulinariami stanowi dziedzinę, która zyskała ogromną popularność zarówno w mediach jak i wśród ich odbiorców stając się jednocześnie atrakcyjnym segmentem marketingowym. W ostatnich latach możemy zaobserwować wzrost świadomości wpływu diety na zdrowie, zwiększone zainteresowanie tym, co znajduje się na naszych talerzach, a także zwrot w stronę gotowania w domu.

Wzrastająca popularność influencerów specjalizujących się w kulinariach, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, jest dziś powszechnym zjawiskiem. Impulsem do powstania Klubu TASTErów jest zauważalny boom na treści związane z gotowaniem, społecznościowy know-how oraz współprace marek z popularnymi twórcami. Moda na gotowanie ogarnęła media społecznościowe i właśnie ta fascynacja kulinarnym światem stanowiła inspirację do powstania klubu, mającego na celu połączenie osób pasjonujących się sztuką gotowania, smakowania, po prostu - miłośników dobrej kuchni.

- Duże zainteresowanie tematyką kulinarną, które istotnie przyśpieszyło po czasach pandemii, przyczyniło się do rozwoju naszych serwisów internetowych będących w Polsce liderem kategorii Kuchnia i Gotowanie (badania Megapanel PBI/Gemius) - mówi Karolina Kalinowska, dyrektor segmentu mediów kobiecych. - TASTErzy to Klub miłośników gotowania, dla których serce domu bije w kuchni. W ramach klubu będzie można przetestować nowości ze świata food, w tym sprzęty kuchenne, artykuły spożywcze i wiele innych. TASTErzy to również twórcy autorskich treści kulinarnach, którzy na swoich kanałach w social mediach dzielą się przepisami, a specjalnie dla Klubu przygotowują dziesiątki nowych wideo przepisów miesięcznie - komentuje Karolina Kalinowska, dyrektor segmentu mediów kobiecych.

www.tasterzy.pl

Potęga testowań konsumenckich w Burda Media Polska

TASTErzy to kolejny klub w ramach portfolio serwisów Burda Media Polska. Pierwszy Klub Recenzentki Wizaz.pl, powstał z myślą o pasjonatkach kosmetyków i akcesoriów beauty, szybko stał się fenomenem na polskim rynku. Obecnie skupia 180 tys. aktywnych wizażanek, które udostępniły już 2 miliony autorskich recenzji 190 tys. produktów.

Na wzór Klubu Recenzentki powstały w 2020 roku parentingowy Klub Rodzica Recenzenta oraz lifestylowy Polki rekomendują, a od 23 listopada dołączy do nich kulinarny Klub TASTErzy.

- Lata doświadczeń w budowaniu społeczności przyniosły nam niezwykły kapitał wiedzy i doświadczenia jak skutecznie łączyć naszych użytkowników z markami naszych klientów - powiedziała Agnieszka Wicher-Szczesna, Managing Director Luxury & Lifestyle. - Kluby konsumenckie Burda Media Polska skupiają ponad 220 tys. aktywnych użytkowników, a pula przetestowanych i ocenionych produktów przekroczyła już 250 tys. Pierwsze testowanie odbyło się w 2010 roku, a od tamtego czasu wiele się zmieniło, ale na pewno nie pasja i ciekawość ludzi oraz ich potrzeba do dzielenia się swoją opinią. To nie uległo zmianie - a wręcz przeciwnie w czasach coraz większej świadomości konsumenckiej, marketing rekomendacji silnie się rozwija i ma coraz większe znaczenia na ścieżce zakupowej klienta - dodała Agnieszka Wicher - Szczesna.

Kampania

Klub TASTErów będzie miał szeroko zakrojoną autopromocję w ramach mediów Burda Media Polska oraz kampanię promocyjną w kanałach online, SoMe, print i outdoor. W ramach kampanii klub współpracuje z dwójką wyjątkowych Ambasadorów – Jagną Niedzielską i  Grzegorzem Zawieruchą, którzy na dwa zupełnie różne sposoby realizują miłość i pasję do gotowania, dzieląc się nią z TASTErami.

grafika

Burda Media Polska to lider w kategorii Kuchnia i gotowanie. W swoim portfolio ma 3 serwisy kulinarne. Mojegotowanie.pl, Przyslijprzepis.pl i Gotujmy.pl, które w październiku 2023 odwiedziło ponad 6,2 realnych użytkowników (dane: Mediapanel, 10.2023).

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]