SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

8 mln puszek i codziennie pensja w promocji piwa Tatra

Trwa loteria promująca piwo Tatra (produkowane przez Grupę Żywiec), w której do wygrania jest 8 mln puszek tego piwa i 213 nagród po 3 tys. zł netto. Za organizację akcji odpowiada agencja G3 Group.

W ramach promocji do sprzedaży trafiło 8 mln opakowań piwa Tatra z napisem „Wygrałeś Tatra Jasne 2020” pod kapslami butelek i „Tatra JP 2020” pod zawleczkami puszek. Darmowe piwa można odbierać do 3 września w wybranych punktach sprzedaży w całym kraju.

Ponadto po 213 opakowaniami Tatry są napisy „Wygrałeś pensję” (pod kapslami butelek) i „Pensja” (pod zawleczkami puszek). Taki kapsel lub zawleczkę można do 3 września wymienić na nagrodę w wysokości 3 tys. zł netto.

Za organizację promocji odpowiada agencja G3 Group.

Promocję wspierają działania reklamowe pod hasłem „Tatry

Tatra od wielu lat w okresach wiosenno-letnich jest promowana akcjami, w których do wygrania jest kilka mln opakowań tego piwa. W ub.r. promocja była reklamowana pod hasłem „Tatra co sekundę, 4pak co minutę”, za kampanię odpowiadały firmy marketingowe Heart&Brain (kreacja reklam telewizyjnych), Starcom (planowanie i zakup mediów), MH-ART. (zaprojektowanie opakowań), agencja Global (materiały POS), GoldenSubmarine (aktywności w internecie) oraz Hope (działania PR).

Dołącz do dyskusji: 8 mln puszek i codziennie pensja w promocji piwa Tatra

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mbumbanga
Dramat. Chlejta w domu. Gdzie tu PARPA?
odpowiedź
User
mike
Tatra to nie piwo, a napój piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.
odpowiedź
User
krzzak11
jeden wielki przekręt,nie ma gdzie wymienić kapsli na piwo
odpowiedź