SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tauron ruszył z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe na 18 miesięcy.

Article

Wybrane w przetargu agencje będą odpowiadać m.in. za opracowanie strategii komunikacji kampanii reklamowej,
uwzględniającej cel sprzedażowy lub informacyjny oraz charakterystykę  grupy/grup  docelowych (przewiduje się max. 5  grup docelowych w ramach jednej kampanii).

Ich zadaniem będzie także opracowanie kreacji głównej kampanii reklamowej, pracowanie hasła/nazwy kampanii reklamowej  tj.  sloganu reklamowego oraz CTA, dających się odpowiednio przełożyć i zastosować w komunikacji z poszczególnymi grupami  docelowymi  w różnych kanałach komunikacji jakie przewidziane będą w ramach danej kampanii reklamowej.

Będą również zajmować się opracowywaniem spójnych wyróżników i treści  marketingowych danej kampanii reklamowej, które będą używane w komunikacji marketingowej, opracowywaniem scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych itp., projektami akcji  ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów.

Tauron planuje wybrać maksymalnie 4 agencje i zawrze z nimi tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi pracować przez 18 miesięcy. Budżet, jaki na tę współpracę przeznaczy wynosi 2,35 mln zł netto (bez VAT).

Przetarg trwa do 23 września br.

Obecnie obsługą reklamową Tauronu zajmują się agencje S4, DSK, Czart i Twożywo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tauron ruszył z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Pewne branże przemysłu nie powinny się reklamowac, niezależnie od nakładów, zużyje tyle samo prądu, wody czy paliwa.
Są to zatem pieniądze wywalone, przepalone
odpowiedź