SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TBWA poszerza zakres usług o CRM

Agencja TBWA poszerzy swoją ofertę o działania z zakresu Cause Related Marketing - Marketingu Zaangażowanego Społecznie.

Agencja TBWA będzie doradzać w zakresie marketingu „non-profit” przedsiębiorstwom, instytucjom i fundacjom.

Nowością w ofercie TBWA skierowanej do przedsiębiorstw będzie budowanie marek i wspieranie ich z wykorzystaniem działań CRM oraz wyszukiwanie i organizowanie współpracy z organizacjami non-profit. Agencja będzie wykorzystywać CRM jako dodatkowe narzędzie kształtujące wizerunek marki i umacniające jej pozycjonowanie.

TBWATelescope została utworzona 2,5 roku temu. Do tej pory komórka ta przygotowała kampanie społeczne m.in. dla Fundacji SYNAPSIS, Fundacji Urszuli Jaworskiej, Fundacja Ewy Błaszczyk Kogo?, Fundacji Małyszów „Wystarczy chcieć”, Fundacji Viva! Akcja dla Zwierząt, Organizacji Narodów Zjednoczonych, Fundacji Kidprotect, Fundacji Promocja Zdrowia, Fundacji Przyjaciel i innych organizacji. TBWA została uhonorowana tytułem Dobroczyńca Roku 2004 w kategorii „strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”.

Dołącz do dyskusji: TBWA poszerza zakres usług o CRM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl