TBWADATA SOLUTIONS dla Jumpera

Już po raz drugi TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mailing dla samochodów dostawczych Citroen Jumper

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już po raz drugi TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mailing dla samochodów dostawczych Citroen Jumper. Akcja związana jest z poszerzeniem przez Citroen Polska oferty produktowej.

Podobnie jak w akcji wiosennej mailing skierowany został do właścicieli oraz kadry kierowniczej średnich i małych firm z branży budowlanej, spożywczej oraz usługowej. Tym razem dotyczy wprowadzonych na rynek przez Citroen Polska samochodów dostawczych w wersjach adaptowanych, czyli: 3-osobowej, 6-osobowej, ze skrzynią ładunkową z plandeką, chłodnią, bankowozem itd. Pakiet mailingowy silnie eksponuje nowe wersje Citroena Jumpera.

Zadaniem komunikatu jest jak najlepsze wyróżnienie produktu na tle ofert konkurencyjnych, a tym samym zachęcenie obecnego i potencjalnego konsumenta do skorzystania z nowej oferty Citroena. Celem akcji jest sprzedaż aut dostawczych z oferty promocyjnej wśród adresatów mailingu oraz pozyskanie maksymalnej liczby firm zainteresowanych zakupem takich samochodów w najbliższym czasie. Przed rozpoczęciem mailingu przeprowadzono akcję telemarketingową, która pozwoliła na wyłonienie firm deklarujących chęć otrzymania oferty.

Z kolei każdy z koncesjonerów za pomocą ekstranetu otrzymał informacje na temat firm z jego regionu sprzedaży, do których trafił mailing. Jednocześnie za pośrednictwem ekstranetu prowadzone są na bieżąco raporty z wyników akcji, co pozwala Działowi Marketingu monitorować postępy w pracy poszczególnych regionów. TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mechanizm akcji, stronę www oraz pakiet mailingowy. Natomiast komunikacją ATL zajęła się agencja Euro RSCG New Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny