TechCrunch w Polsce

Serwis technologiczny TechCrunch wchodzi ze swoją płatną ofertą do Polski. Równolegle platformę udostępniono w Austrii, Belgii, Włoszech i Holandii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TechCrunch w Polsce

TechCrunch rozszerzył w kilka krajów, w tym Polskę, zasięg swojego programu członkowskiego Extra Crunch. Daje on dostęp do ekskluzywnych materiałów niedostępnych w darmowej wersji serwisu (wywiadów, poradników eksperckich), a także zniżki na konferencje i targi organizowane przez TechCrunch.

Subskrybenci otrzymują specjalistyczne newslettery z informacjami na temat startupów, nowych technologii i biznesu. Dotychczas z programu można było korzystać  w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Hiszpanii.

Miesięcznie dostęp do Extra Crunch kosztuje 15 dolarów, rocznie 100 dolarów. Do 30 listopada klienci z nowych krajów mogą wykupić subskrypcję platformy ze zniżką.

TechCrunch należy do koncernu Verizon Media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day