Tefal Ultimate Autoclean: Jak utrzymać stopę żelazka w czystości?

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa żelazka Tefal Ultimate Autoclean. Akcja żartobliwie podkreśla, że jest ono wyposażone w samoczyszczącą się stopę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telewizyjny spot reklamujący Tefal Ultimate Autoclean pokazuje kobietę, która chce wyczyścić stopę swojego żelazka w myjni samochodowej. Żartobliwy przekaz pod hasłem "Jak utrzymać stopę żelazka w czystości?" podkreśla, że urządzenie firmy Tefal jest wyposażone w samoczyszczącą się stopę. Kampania to część świątecznej strategii promocyjnej marek parasolowych koncernu Groupe SEB.

W ramach akcji spot jest emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat) i tematycznych (kanały Grupy TVN, TVN7, kanały z pakietu AtMedia, TV4, Polsat 2, Polsat Cafe, TVP Info).

Kreację kampanii zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowa Publicis, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu