SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych w I kwartale

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Telemax”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 354 990 egz. Była ona o 6,31 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 203 237 egz., po spadku o 2,94 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 160 662 egz., co oznacza stratę wynoszącą 18,02 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu, ale dane z I kwartału ub.r. obejmują tylko jedno wydanie tego magazynu, które ukazało się 31 marca ub.r.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w I kwartale br. wynoszącym 141 320 egz. W I kwartale 2014 roku ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 141 037 egz. „Super TV” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które ukazało się 7 kwietnia ub.r.

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale 2015 roku na poziomie 54 211 egz. Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,68 proc.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Tele Świat

527 042

354 990

354 990

561 353

378 901

TV14

304 964

203 237

203 237

329 118

209 386

Tele Max

257 784

160 662

160 662

304 910

195 973

Super TV

244 118

141 320

141 320

222 045*

141 037*

Ekran TV

96 792

54 211

54 211

111 753

62 803

* tytuł ukazywał się jako tygodnik

W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 1,25 proc. do poziomu 361 898 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (211 722 egz.; spadek o 4,58 proc.), a trzecie - „Tele Max” (160 076 egz., spadek o 18,32 proc. - największy w zestawieniu).

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Tele Świat

526 557

361 898

361 898

563 239

366 480

TV14

324 950

211 722

211 722

369 956

221 890

Tele Max

256 615

160 076

160 076

304 910

195 973

Super TV

249 948

139 266

139 266

226 175*

139 445*

Ekran TV

95 530

54 177

54 177

112 445

61 530

* tytuł ukazywał się jako tygodnik

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych w I kwartale

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl