SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Pani Domu” liderami czytelnictwa w I półroczu 2013 roku

„Tele Tydzień” pozostał liderem czytelnictwa tygodników w Polsce w I półroczu 2013 roku. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce należało do „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC.

„Tele Tydzień” i „Pani Domu” liderami czytelnictwa w I półroczu 2013 roku

W okresie od stycznia do czerwca 2013 roku po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) sięgało 27,50 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,70 pkt. proc.

Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), które w analizowanym okresie czytane było przez 17,39 proc. respondentów (wzrost o 0,84 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.

Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 14,31 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 13,50 proc. czytelników.

Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 11,66 proc. pytanych, co oznacza wzrost o 0,11 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,47 proc. czytelników, czyli o 0,54 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa spadł z 6,18 proc. do 6,12 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze 2013

I półrocze 2012

Tygodniki PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

27,50%

30,20%

Życie na Gorąco

17,39%

16,55%

Chwila dla Ciebie

14,31%

13,50%

Angora

11,66%

11,55%

Newsweek

8,47%

7,93%

Auto Świat

6,96%

6,52%

Wprost

6,12%

6,18%

Polityka

5,38%

5,95%

Twoje Imperium

4,89%

4,97%

To & Owo

4,77%

4,53%

Na Żywo

4,75%

4,22%

Gość Niedzielny

3,98%

3,79%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

3,83%

3,65%

Rewia

3,14%

2,89%

Motor

2,90%

2,72%

Świat & Ludzie

2,79%

2,01%

Teleprogramy

2,59%

3,26%

Przekrój

2,32%

2,54%

Super TV

2,28%

2,80%

Uważam Rze inaczej pisane

2,26%

2,89%

Tele Max

1,41%

1,49%

Sieci

1,17%

-

Forum

1,16%

1,09%

Teraz

1,14%

-

Tygodnik Ostrołęcki

0,80%

0,70%

Tygodnik Siedlecki

0,70%

0,74%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,50%

0,49%

MM Moje Miasto

0,38%

0,49%

City

0,28%

0,28%

Teraz Opole

0,04%

-


Po najpopularniejszy dwutygodnik w I półroczu br., czyli poradnikową „Panią Domu” (Edipresse Polska) sięgało 14,41 proc. respondentów, czyli o 0,53 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce zajęła - także wydawana przez Edipresse - „Przyjaciółka”, która zanotowała spadek czytelnictwa z 14,85 proc. do 13,40 proc. Z kolei na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której czytelnictwo spadło o 0,72 pkt. proc. i wyniosło 12,83 proc.

Tuż za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie był czytany przez 11,90 proc. respondentów. Do czerwca ub.r. magazyn ten był miesięcznikiem.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze 2013

I półrocze 2012

Dwutygodniki PBC

Tytuł

Procent respondentów

Pani Domu

14,41%

14,94%

Przyjaciółka

13,40%

14,85%

Tina

12,83%

13,55%

Naj

11,90%

-

Viva

10,12%

10,48%

Gala

9,74%

9,10%

Z Życia Wzięte

8,20%

8,38%

Party Życie Gwiazd

7,17%

6,87%

Tele Świat

5,40%

5,15%

Show

4,78%

-

Takie jest Życie

3,95%

3,84%

Świat Seriali

3,21%

3,46%

Sukcesy i Porażki

3,18%

2,99%

Bravo

2,80%

2,65%

Flesz Gwiazdy & Styl

2,17%

1,71%

Bravo Sport

2,10%

2,23%

Grazia

1,88%

-

Relaks

1,53%

1,72%

TV14

1,21%

1,11%

Forum

1,10%

-

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od stycznia 2012 roku do czerwca 2012 roku na losowej próbie 24 151 przypadków i w okresie od stycznia 2013 roku do czerwca 2013 roku na losowej próbie 21 066 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

W styczniu 2013 roku nie był badany tygodnik „Sieci”, w czerwcu br. - „Forum”, natomiast w okresie od stycznia 2013 do maja 2013 - dwutygodnik „Forum”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Pani Domu” liderami czytelnictwa w I półroczu 2013 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Fajny sposobik na zarabianie :)
Ja go używam i działa.
Tu macie opis metody:
http://shot-url.biz/kxp
9 8
odpowiedź