SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży. Tylko „TV 14” na plusie

W pierwszym miesiącu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2017 roku uplasowała się na poziomie 752 577 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,10 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,12 proc. i ustabilizowała się na poziomie 307 299 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w styczniu br. wyniósł 149 827 egz., po spadku o 13,17 proc. - największym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,31 proc. i wyniosła 79 361 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. wyniosła 329 206 egz. Była ona o 1,74 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 199 379 egz., po wzroście o 0,41 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich tygodników i dwutygodników telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 144 421 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,35 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w styczniu br. wynoszącym 111 090 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,24 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w badanym miesiącu na poziomie 41 508 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wśród dwutygodników, wynoszącą 9,23 proc.

Względem poprzedniego miesiąca wszystkie pisma telewizyjne zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „TV 14” - było to 11,70 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży. Tylko „TV 14” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl