SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tele Tydzień” stawia na porady. Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz z autorskimi rubrykami

Od wydania z 24 lutego br. “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) ukazuje się w nowej formule. Magazyn zwiększył liczbę stron i poszerzył działy związane z poradami i kuchnią. Współpracę z tytułem rozpoczęły Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz.

“Tele Tydzień” stawia na porady. Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz z autorskimi rubrykami

“Tele Tydzień” zamieszcza teraz trzy razy więcej zapowiedzi programów sportowych niż dotąd, pojawił się w nim też kalendarz piłkarski. W sumie w piśmie znaleźć można opisy aż 300 filmów i programów oraz streszczenia 37 seriali.  Rozbudowano znacznie działy z poradami o zdrowiu, urodzie czy rubrykę turystyczną.

Tytuł publikuje też trzy razy więcej przepisów kulinarnych niż dotychczas, w tym także nagradzane przepisy czytelników.

Nowością jest też Akademia Kulinarna Ewy Wachowicz i felieton Ewy Wojciechowskiej poświęcony show biznesowi.

- Z jednej strony w zeszłym roku telewizja przeszła wielkie zmiany związane z procesem cyfryzacji, co sprawia, że u widzów pojawiły się nowe oczekiwania. Z drugiej strony wiemy, że jesteśmy bardzo często jedynym tygodnikiem dla całej rodziny, stąd nasza dbałość o dostarczanie czytelnikom jak najlepszych i kompetentnych rekomendacji z wielu dziedzin - tak zmiany w piśmie tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Madey, redaktor naczelna “Tele Tygodnia”.

Najnowsze wydanie tygodnika ukazało się w zwiększonej o 16 stron objętości (kolejne będą mieć o 8 stron więcej niż dotąd), nakładzie 1,3 mln egz. i w niezmienionej cenie 1,99 zł.

Magazyn jest wsparty kampanią promocyjną w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radiu RMF FM, portalu Interia.pl oraz magazynach Wydawnictwa Bauer.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” w listopadzie ub.r, wyniosła 885 281 (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Tele Tydzień” stawia na porady. Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz z autorskimi rubrykami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Juras
Ewa Wojciechowska gwiazda nad gwiazdami pisze do Teletygodnia! W końcu odnalazła poziom w sam raz dla siebie. Gratulacje!!!
13 10
odpowiedź
User
widzu
Mniam mniam ;-)
8 8
odpowiedź
User
konkurencja
Bardzo fajnie! Kopiowanie pomysłu na zawartość i komunikacje marketingową z Kropki - trzeba brac przykład z najlepszych i najkreatywniejszych
8 8
odpowiedź