„Teleexpress Extra” hitem TVP Info. Program ogląda coraz więcej widzów

Nadawany na antenie TVP Info „Teleexpress Extra” od początku września ub.r. ogląda średnio 832 tys. osób. Jest to o 10 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Teleexpress Extra” hitem TVP Info. Program ogląda coraz więcej widzów
Krzysztof Ziemiec; fot. TVP

Średnia widownia „Teleexpressu Extra” w okresie od 1 września 2022 roku do 12 lutego 2023 roku wyniosła 832 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 8,41 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Teleexpress Extra” jest nadawany codziennie około godz. 17.15.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadziło wydanie audycji nadane 1 grudnia ub.r., które obejrzało 1,14 mln osób.

grafika

Dla porównania, cykl „Teleexpress Extra”, emitowany w okresie od 1 września 2021 roku do 12 lutego 2022 roku oglądało 822 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 7,96 proc., 4,07 proc. i 5,61 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-liderem-programow-informacyjnych-w-styczniu-kto-stracil-najwiecej,7169711464036481a ##

Audycja zyskała 10 tys. widzów.

„Teleexpress Extra” prezentuje najważniejsze tematy z głównego wydania „Teleexpressu” (nadawanego w TVP1 i TVP Info o 17.00) w szerszym wymiarze, a także dodatkowe informacje i ciekawostki. Program prowadzą na zmianę m.in. Rafał Patyra, Beata Chmielowska-Olech i Krzysztof Ziemiec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu