Telegram kończy 10 lat, funkcja Stories jest dostępna na całym świecie

Aby uczcić 10. rocznicę istnienia Telegrama, zaszyfrowana usługa wiadomości błyskawicznych w chmurze wprowadza nową funkcję Stories (w lipcu została udostępniona użytkownikom premium) wszystkim 800 milionom użytkowników na całym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Telegram kończy 10 lat, funkcja Stories jest dostępna na całym świecie

Podczas gdy funkcje Stories stały się podstawą większości wiodących mediów społecznościowych i platform do przesyłania wiadomości, Telegram jest jedyną platformą, która pozwala użytkownikom edytować swoje Stories po opublikowaniu.

Po raz pierwszy w historii mediów społecznościowych możesz zaktualizować dowolny element swojej relacji w dowolnym momencie – zmieniając jego widoczność, podpis, tekst na ekranie, naklejki lub cokolwiek innego – bez konieczności usuwania i ponownego publikowania go od podstaw" - czytamy na blogu Telegrama.

Decydujesz, kto może oglądać Twoje wpisy

Jeśli chodzi o prywatność, użytkownicy mogą decydować, kto może przeglądać przesłane przez nich pliki – czy będą to wszyscy, osoby znajdujące się na liście kontaktów użytkownika, wybrane kontakty lub lista bliskich przyjaciół. Firma powiedziała, że ​​każdą opcję można dostosować do dowolnego uwzględnionego lub wykluczonego użytkownika.
Aby ukryć historie przed określonymi osobami, użytkownicy mogą umieścić je na liście „Ukryte”. Użytkownicy mogą również wybrać, jak długo chcą, aby ich historie istniały: przez 6, 12, 24, 48 godzin lub po prostu do momentu, gdy użytkownik zdecyduje się usunąć swoją historię.

Podobnie jak inne platformy, użytkownicy Telegrama mogą dodawać linki, podpisy i tagi do swoich Stories. Identycznie jak w BeReal, użytkownicy będą mieli dostęp do trybu dwóch kamer, który pozwoli im publikować filmy i zdjęcia, które jednocześnie wykorzystują przednią i tylną kamerę.

Aby rozszerzyć ofertę premium, abonenci mogą teraz włączyć „Tryb ukrycia”, który usuwa ich wyświetlenia z innych Stories, które otworzyli w ciągu ostatnich pięciu minut, a także tego, co oglądają przez następne 25 minut.

Według firmy, Stories była najbardziej pożądaną funkcją w historii aplikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol