Telepizza z Coca-Colą

Pod hasłem "Colatem Tutaniej Wychodzi" prowadzona jest letniakampania promocyjna Telepizzy, która polega na rozszerzeniu każdegozamówienia o wartości powyżej 35 zł o 1 litr coca-coli za 2,79.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W kampanii zostaną wykorzystane materiały BTL: kuponypromocyjno-reklamowe (dostarczane do mieszkań) oraz plakaty,menuboardy i hangery we wszystkich lokalach Telepizzy.

Czas trwania kampanii: lipiec - sierpień 2008.

Kreację przygotowała agencja Salt & Pepper.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski