Telewizja dla wielu narzędziem poznawania języków

Ponad 86 proc. Polaków uważa, że obcojęzyczne programy telewizyjne zdecydowanie ułatwiają naukę języków obcych - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o ponad 7 proc. więcej niż w analogicznym badaniu przeprowadzonym w 2013 r. Wtedy podobną opinię podzielało 79,1 proc. ankietowanych.

O tym, że Polacy coraz bardziej cenią sobie naukę poprzez oglądanie programów telewizyjnych, może świadczyć malejący odsetek respondentów, którzy uważają, że telewizja w niewielkim stopniu lub wcale wpływa na naukę języków. W 2013 roku takich odpowiedzi było 16,2 proc., a w tegorocznym badaniu odsetek ten spadł do niespełna 11 proc.

Badanie omnibusowe zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych na zlecenie SES Astra w dniach 17-18 lipca 2015 r. metodą opartą o bezpośrednie wywiady wspomagane komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej, ogólnopolskiej grupie losowej w wieku 18 i więcej lat. Zrealizowano 1067 wywiadów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat