Telewizja komórkowa hitem wśród najmłodszych

Telewizja komórkowa zyska popularność dzieci, nie zastąpi jednak tradycyjnego odpowiednika.

marketingvox - łd
marketingvox - łd
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Quaestor, możliwość oglądania telewizji w telefonie komórkowym uczyni to urządzenie jeszcze ważniejszym dla najmłodszych. 87 procent badanych w wieku 10-12 lat chciałoby oglądać telewizję w telefonie, a 91 procent korzystałoby z tej możliwości w podróży.

Treść oglądanych programów zależy od płci badanych – dziewczynki wolą seriale pod czas gdy chłopcy stawiają na sport. Kanały rozrywkowe o profilu ogólnym wymieniane były przez obie grupy. Ponadto 72 procent dzieci oglądałoby na swoich „komórkach” kreskówki a 62 procent teledyski.

marketingvox - łd
Autor artykułu:
marketingvox - łd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej