SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na Facebooku Eska TV przed TVN24 i MTV Polska, najbardziej angażuje TV Republika

Po ponad milion użytkowników ma pięć polskich fanpage’y stacji telewizyjnych, a liderem jest Eska TV przed TVN24 i Disney Channel Polska. Natomiast zdecydowanie najbardziej interaktywnych jest fanpage Telewizji Republika, a podobnie duża część użytkowników jest zaangażowana na fanpage’ach Eurosportu, TVP Sport i Eleven Sports Network.

Na koniec stycznia br. facebookowy fanpage Eska TV miał 1,51 mln użytkowników, o 8,8 tys. mniej niż miesiąc wcześniej - wynika z raportu firmy SoTrender. Zajmujący drugie miejsce profil TVN24 (działający pod marką serwisu internetowego stacji) miał o 333,9 tys. fanów mniej - 1,18 mln.

Po ponad milion użytkowników polubiło jeszcze trzy polskie fanpage’e kanałów telewizyjnych: Disney Channel Polska (1,06 mln), MTV Polska (1,03 mln) i TVN (1 mln). Ten ostatni w styczniu przekroczył poziom miliona fanów, zyskał ich w ciągu miesiąca 18,9 tys.

Najwięcej zaangażowanych użytkowników było na fanpage’u TVN24 - 339,6 tys. Kolejne miejsca pod tym względem zajęły profile Eska TV (282,5 tys.), 4fun TV (263,7 tys.) i TVN (209,7 tys.).

Na fanpage’u Telewizji Republika aktywnych było 46 proc. jego użytkowników, a na fanpage’ach Eurosportu, TVP Sport i Eleven Sports Network - po 41 proc.

Na fanpage’u TVN24 wskaźnik interaktywności (obejmujący wszystkie aktywności wykonane tam przez internautów) wyniósł 3,55 mln, na profilu TVN - 2,62 mln, a na fanpage’u TV Republika - 2,54 mln.

Biorąc pod uwagę różną liczbę użytkowników fanpage’y, relatywny wskaźnik interaktywności na profilu TV Republika miał wartość 17,9 tys., ponad cztery razy więcej niż w przypadku fanpage’y TVP Info (4,4 tys.) i ponad pięć razy więcej niż na fanpage’ach Polsat News (3,5 tys.) i TVN24 (3 tys.).

Wpis na fanpage’u TVN w dniu finału WOŚP zachęcający do wyrażenia wsparcia dla tej akcji polubiono 28 tys. razy, a udostępniono dalej 124,1 tys. razy.

Na fanpage’u TVN24 najpopularniejszy był wpis dotyczący poszukiwanego mężczyzny, a na profilu TVP Info - przypominający wywiad z 12-letnim Kamilem Stochem.

Dołącz do dyskusji: Na Facebooku Eska TV przed TVN24 i MTV Polska, najbardziej angażuje TV Republika

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konik
Wielkość Fan Paga juz nikogo nie interesuje. Na zasięg komunikacji z Fan Page wpływa liczba interakcji...
odpowiedź
User
Martha B.
W Sotrenderze nadal ucza się liczyć średnią :) Przy "Najbardziej angażujące strony" procent zaangażowanych waha się od 5% do 46% ( z przewagą 20%+ przy największych). Jednak mimo wszystko wyszła im średnia zaangażowanych dla kategorii na poziomie 7% :D
odpowiedź
User
Martha B.
Kolejne ciekawostką jest ich "interactivity index"
Jakim cudem Republika przy takich wynikach ma niższy index od TVN24?

kolejne to tv muzyczne
- eska.tv ma dwukrotnie większą bazę fanów od 4fun.tv
- jednocześnie widać, że jest to martwa baza bo eska ma od nich o połowę mniej interakcji
- interaktiwity index w esce jest niższy ale przy takich różnicach w liczbie interakcji eska jest zdecydowanie za wysoko

Jak wy liczycie ten index?
odpowiedź