SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja na kartę ruszyła z jesienną kampanią

W połowie września br. ruszyła jesienna kampania usługi Telewizjana kartę, należącej do spółki ITI Neovision. Akcja, którarealizowana jest w telewizji i prasie, potrwa co najmniej dwamiesiące.

W kampanii wykorzystywany jest ten sam spot co w zeszłym roku,który nadawany jest na antenach stacji TVP 1, TVP 2, TVN i TVPInfo. Akcja ma objąć też prasę - tytuły z krzyżówkami, poradnikoweoraz regionalne.

W zeszłym tygodniu uruchomiona została pierwsza, bezpłatna częśćplatformy cyfrowej TVP, która jest konkurencją dla Telewizji nakartę. Olga Korolec, wiceprezes ITI Neovision ds. komunikacji imarketingu, informuje jednak, że start kampanii TNK nie ma związkuze startem platformy TVP, bo działania zostały zaplanowanewcześniej. - Przygotowując nasze kampanie nie kierujemy się nasząkonkurencją, lecz sezonowością sprzedaży - podkreśla Korolec.

Kreację kampanii przygotowała ITI Neovision we własnym zakresie,zaś media zaplanował Starcom.

Dołącz do dyskusji: Telewizja na kartę ruszyła z jesienną kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl