SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Polska szuka firmy, która zbada ruch w jej serwisach internetowych

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę zajmującą się pomiarem ruchu na jej witrynach internetowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Prowadzony przez TVP przetarg dotyczy świadczenia usług pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych.

Z wybraną firmą nadawca publiczny będzie pracować przez rok od zawarcia umowy.

O wyborze zwycięzcy zdecyduje w 90 proc. proponowana cena, a w 10 proc. -- tzw. oferowana jakość produktu.

Przetarg trwa do 25 września br. a jego szczegóły znajdują się tutaj.

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska szuka firmy, która zbada ruch w jej serwisach internetowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
połom
Dobrze, że o wyborze zdecyduje też jakość oferowanego produktu.
odpowiedź