Telewizja Polska szuka w przetargu integratora numerów SMS premium

Telewizja Polska wybiera w przetargu integratora, który udostępni jej numery premium SMS na wyłączność oraz będzie realizował na tych numerach usługi interaktywne wykorzystujące wiadomości SMS przy wybranych programach tv. TVP będzie pracować z tą firmą dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wybrana firma udostępni TVP na wyłączność numery SMS premium, które będą wykorzystywane przy określonych programach tv (jak ostatnio np. numer 7350 przy głosowaniu dla widzów wybierających zwycięzcę programu „The Voice Kids”). Będzie też zajmować się obsługą różnego rodzaju akcji, w których SMS-y będą wykorzystywane.

Wybrana firma będzie pracować dla TVP przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 9 kwietnia br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]