Telewizja Polska wznowiła produkcję „Jaka to melodia?”. Nagrody ze specjalnych odcinków na walkę z koronawirusem

Telewizja Polska, po kilkutygodniowej przerwie związanej z pandemią koronawirusa, wznowiła produkcję kolejnych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?”. Program na antenie Jedynki będzie można oglądać od 3 maja, a nagrody ze specjalnych odcinków przeznaczone zostaną na walkę z koronawirusem.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Telewizja Polska wznowiła produkcję „Jaka to melodia?”. Nagrody ze specjalnych odcinków na walkę z koronawirusem
Realizacja teleturnieju „Jaka to melodia?”; fot. TVP

Realizacja nowych odcinków przebiega z zachowaniem restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa, w tym m.in. noszenie maseczek zasłaniających usta i nos przez ekipę produkcyjną, pomiar temperatury ciała przez medyków, wydzielenie strefy bezpieczeństwa, ograniczenie liczby osób w ekipie oraz środki do dezynfekcji rąk i urządzeń.

Produkcja programu zadbała także o bezpieczeństwo gości, zwiększając odległość między pulpitami zawodników i rezygnując z udziału publiczności w studio.

grafika

Gospodarzem cyklu bez zmian jest Rafał Brzozowski. Na scenie wspierają go Super Band w składzie: Katarzyna Dereń (wokal), Piotr Matysik (piano) i Hubert Sobiecki (saksofon). Na stałe w programie zagościł także DJ Adamus.

Emisja od 3 maja, nagrody ze specjalnych odcinków na walkę z koronawirusem

Premierowe odcinki „Jaka to melodia?” na antenie Jedynki będzie można oglądać od poniedziałku do soboty o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.30.

W weekendowych odcinkach specjalnych widzowie tradycyjnie zobaczą gwiazdy znane z małych i dużych ekranów, aktorów, muzyków, sportowców, ludzi estrady i telewizji. Nagrody pieniężne z tych odcinków przekazane zostaną instytucjom w całej Polsce walczącym z pandemią koronawirusa.

Ostatni premierowy odcinek „Jaka to melodia?” nadany został 5 kwietnia, produkcja i emisja teleturnieju została wstrzymana w związku z rozwojem pandemii COVID-19.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-va-banque-tvp2-nowy-program-1-sezon-przemyslaw-babiarz,7170711713347201a ##

Średnia widownia cyklu w okresie od 7 września 2019 roku do 5 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,67 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,15 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,69 proc. w grupie 16-49 i 9,36 proc. w grupie 16-59.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP