Telewizja Polska zapłaci firmie RMS 4 mln zł za obsługę akcji SMS-owych

Firma RMS Polska po wygranym przetargu zajmie się obsługą SMS-owych usług premium wykorzystywanych przez Telewizję Polską w różnych programach. Przez dwa lata otrzyma za to ponad 4 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

RMS Polska wygrała przetarg Telewizji Polskiej na wybór integratora usług SMS-owych wykorzystywanych przez nadawcę w jego programach. Pokonała w nim firmę Digital Virgo, która od jesieni 2014 roku zajmowała się dla TVP tymi usługami. Wartość podpisanego wówczas kontraktu na dwuletnią obsługę wynosiła 4,18 mln zł.

Umowa z RMS Polska też zostanie zawarta na dwa lata. TVP przewiduje, że w tym czasie przychody generowane przez jej usługi SMS-owe mogą wynieść ponad 8,36 mln zł brutto.

Wartość kontraktu zawartego z RMS Polska wynosi 4,042 mln zł brutto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej