SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Telewizor z widokiem na stadion” w kampanii LG

LG Electronics Polska rozpoczęło promocję telewizorów nawiązującą do piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. Za realizację akcji odpowiada agencja Adliner.

Article

Promocja pod hasłem „Telewizor z widokiem na stadion” obejmuje wybrane modele telewizorów LG 4K Ultra HD, OLED i 55-calowe modele Full HD. Każda osoba, która kupi taki telewizor i zarejestruje to na stronie widoknastadion.pl, otrzymuje nagrodę gwarantowaną (wybrany smartfon LG, konsolę X-Box 360 lub panele dźwiękowe LG). Ponadto wśród wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowany tygodniowy pobyt dla 4 osób w Rio de Janeiro podczas finałów piłkarskich mistrzostw świata.

Promocja potrwa do 23 czerwca i będzie wspierana reklamami w internecie i radiu. Jej realizacją zajmuje się agencja Adliner.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Telewizor z widokiem na stadion” w kampanii LG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl