SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizyjna kampania Delicji

Ruszyła ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa Wedlowskich Delicji

Pod koniec marca ruszyła ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa Wedlowskich Delicji (LU Polska) przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Com. Reklamy emitowane są w: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie, TV 4 i TVN 7. Kampania potrwa do 27 kwietnia.

Kampania oparta jest na nowej strategii komunikacyjnej pozycjonującej Delicje jako ciastka, które doskonale poprawiają nastrój. Ponieważ jednym z celów marketingowych kampanii jest zwiększenie częstotliwości spożycia Delicji, nastąpiło odejście od komunikacji momentu konsumpcji ("codziennie na deser"). Nowa kampania ma na celu przekonanie konsumentów, że Delicje nie są na specjalne okazje, a wręcz przeciwnie: pasują do każdej codziennej sytuacji i dowolnej pory dnia.

Częścią nowej kampanii jest wprowadzenie na rynek przez LU Polska dwóch nowych wariantów Delicji: "białych" z waniliową pianką w białej czekoladzie i "czarnych" z czekoladową pianką w ciemnej czekoladzie.

Reklama telewizyjna "Warcaby" bazuje zarówno na idei gry jak i na dominujących w tej grze kolorach, aby zbudować świadomość nowych smaków. Delicje, które grają tu rolę czarnych i białych pionków są głównym bohaterem reklamy, w której dziewczynka wygrywa ze swoim tatą. Główny przekaz kampanii "wprawianie w dobry nastrój" komunikowany jest przez ukazanie pozytywnych emocjonalnych relacji pomiędzy bohaterami. Dodatkowo wzmacnia go znany od lat hit Ewy Bem "Podaruj mi trochę słońca", jedna z najradośniejszych polskich piosenek. Kampanii towarzyszy nowe hasło "Wedlowskie Delicje. Nasze ulubione".

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania Delicji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl