Ten Square Games utopił w dwóch grach aż 14,5 mln zł

Ten Square Games dokona odpisów części kosztów prac rozwojowych poniesionych na rozwój dwóch gier w łącznej wysokości 14,5 mln zł - podała spółka w komunikacie. Odpisy obciążą wynik netto za IV kwartał 2022 roku.

masz / pap
masz / pap
Udostępnij artykuł:

Jak podano, kwota 9,2 mln zł dotyczy gry Magical District i wynika z decyzji o definitywnym zamknięciu tego projektu i skupieniu się wyłącznie na dalszym rozwoju drugiego tytułu warszawskiego studia - Fishing Masters.

Z kolei kwota 5,3 mln zł dotyczy gry Undead Clash i zawiera koszty prac, których efekty nie będą wykorzystywane w kolejnych etapach rozwoju tytułu, ze względu na decyzję o zmianie w rozgrywce i wprowadzeniu do niej nowego elementu.

"Pod koniec 2022 roku gra została poddana licznym testom marketingowym. Na podstawie wniosków z ich analizy w rozgrywce Undead Clash wprowadzona została modyfikacja, która w ocenie spółki ma potencjał zwiększenia zaangażowania graczy, lecz wymaga dodatkowych prac i nakładów. Gra w nowej formule zostanie poddana kolejnym testom marketingowym w połowie 2023 roku" - napisano.

Ten Square Games podał, że koszty odpisów obciążą wyniki czwartego kwartału 2022 roku w pozycji pozostałe koszty operacyjne. Odpis ma charakter niegotówkowy i nie wpływa na sytuację gotówkową i płynnościową spółki. Obciąży wynik netto spółki, ale nie wpłynie na wynik EBITDA ani skorygowana EBITDA.

Spółka poinformowała, że po uwzględnieniu odpisów, szacowana kwota "wartości niematerialnych w budowie" na dzień 31 grudnia 2022 roku wynosi zarówno dla skonsolidowanego, jak i jednostkowego sprawozdania finansowego ok. 21,9 mln zł i składają się na nią kapitalizowane koszty: Undead Clash - 12,5 mln zł, Fishing Masters - 9,2 mln zł, koszty wewnętrznie produkowanych narzędzi - 0,3 mln zł.

Raport roczny zostanie opublikowany 28 marca 2023 roku.

masz / pap
Autor artykułu:
masz / pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu