SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 bez reklam za 40 zł. Nowa oferta Polsatu i Eurosportu

Grupy Polsat i Eurosport wprowadzają na rynek pakiet typu „season pass” skierowany do fanów tenisa - Tenis Premium HD. Abonenci Cyfrowego Polsatu i telewizji internetowej Ipla za dostęp do kanałów Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 zapłacą 40 zł. Inni operatorzy będą sami decydować o formie udostępniania pakietu swoim klientom.

Article

W pakiecie Tenis Premium HD dostępne są dwa kanały - Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2. Pakiet zapewni dostęp do całego sezonu rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema:

- French Open (Roland Garros) 2017 - od 28 maja do 11 czerwca br. (powtórki do 18 czerwca br.),
- Wimbledon 2017 - od 3 do 16 lipca br. (powtórki do 23 lipca br.),
- US Open 2017 - od 28 sierpnia do 10 września br. (powtórki do 17 września br.),
- Australian Open 2018 - od 15 do 28 stycznia 2018 r. (powtórki do 4 lutego 2018 r.).

Produkt został stworzony we współpracy Grup Polsat i Eurosport i będzie uruchamiany wyłącznie na czas tych czterech turniejów, w ramach pakietu „season pass”. Oba kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 nadają bez reklam i w jakości HD przez 24 godz. na dobę.

Oferta zakupu pakietu Tenis Premium jest dostępna dla wszystkich sieci kablowych i platform satelitarnych, które będą decydować o formie i sposobie udostępniania go swoim abonentom.

Kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 można już zamawiać w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Za dostęp do wszystkich czterech turniejów abonenci Cyfrowego Polsatu i użytkownicy Ipli zapłacą jednorazowo 40 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 bez reklam za 40 zł. Nowa oferta Polsatu i Eurosportu

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ŻarynaTwoje imię/nick
Telewizje idą dobrze przetartym szlakiem. Przetarła go Nokia, która też zauważyła na rynku milion segmentów. Dziś Nokii juz nie ma, a jej upadek spowodowała firma, która miała tylko jeden produkt...
odpowiedź
User
Alek
Super, dla mnie to wygodne rozwiązanie. Nie muszę się martwić, że coś przegapię. I za takie dogodności bardzo lubię cyfrowy Polsat.
odpowiedź
User
Miszonn
Coś dla mnie! 40 dyszki jednorazowo za dostęp do takiego contentu bez reklam - rewelacja! Brawo Polsat!
odpowiedź