SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TequilaPolska dla Tyskie

Już 200 ławek stanęło w alejach Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie w ramach kampanii "Tyskie stawia ławki".

Do końca lata w Parku zostanie zainstalowanych kilkaset ławek. Fundatorem jest marka piwa Tyskie. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie wizerunku marki oraz silniejsze związane marki z regionem. Za kreację i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA/Polska.

W maju i w czerwcu 2005 roku, z każdego sprzedanego w regionie piwa Tyskie 1 gr będzie przeznaczony na zakup ławek do parku w Chorzowie. Każdy, kto w tym okresie kupi Tyskie na Śląsku - w sprzedaży detalicznej i gastronomii - będzie miał swój udział w stawianiu ławek.

- Działania, które podejmujemy mają na celu wspieranie marki Tyskie nie tylko w kontekście ogólnopolskim, ale w regionie, z którego Tyskie się wywodzi i z którym jest najsilniej związane. Chcemy, aby nasze działania przynosiły korzyści społecznościom lokalnym. Przed rozpoczęciem tej akcji sprawdzaliśmy, co najbardziej podobałoby się Ślązakom. Okazało się, że pomysł dotyczący ławek przypadł im najbardziej do gustu. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na jego realizację. Szacujemy, że ławek będzie około 400, ale liczba ta może się jeszcze powiększyć w zależności od ilości sprzedanego piwa. Jesteśmy dumni z tego, że postrzega się nas jako firmę dbającą o regiony i angażującą się w życie lokalnych środowisk - wyjaśnia Tomasz Brycki - Senior Brand Manager marki Tyskie.

Akcja jest komunikowana poprzez materiały POS w sklepach handlu tradycyjnego i lokalach gastronomicznych oraz outdoor i lokalną prasę. Kreację oraz pomysł przygotowała agencja marketing services TEQUILA/Polska, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TequilaPolska dla Tyskie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl