SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teraz Double Brand

Agencja reklamowa Double Design zmienia nazwę na Double Brand i rozbudowuje zespół

Zmiany te związane są z decyzją o poszerzeniu zakresu działalności agencji. Double Brand oferować będzie kompleksowe działania mające na celu budowanie silnych marek przy wykorzystaniu narzędzi z zakresu ATL, BTL, public relations oraz nowych mediów.
 
 - Kilkuletnie doświadczenie na rynku pozwala nam na stworzenie naszym obecnym i przyszłym klientom możliwości skorzystania w jednym miejscu z pełnej oferty, umożliwiającej przeprowadzenie spójnej w każdym wymiarze kampanii wspierającej firmę lub markę - mówi Jan Kałasznikow, Managing Director agencji Double Brand. Zespół agencji, znany dotychczas z wysokiej jakości kreacji, zasilił Tomasz Kanton, związany wcześniej przez 8 lat z agencją Impuls BTL, specjalizującą się w field, event i direct marketingu. Zajmował się zarządzaniem firmą oraz współpracą z kluczowymi klientami przy organizacji eventów, programów konsumenckich, itp. W Double Brand objął funkcję New Business Directora i odpowiadać będzie za wprowadzenie nowej oferty agencji. - W przyjętej strategii rozwoju Double Brand skupimy się na wykorzystaniu dotychczasowego potencjału firmy, za jaki śmiało można uznać silną i rozpoznawalną kreację. Zakres naszych usług wzbogacimy o sektor BTL oraz mobile marketing. Pozwoli nam to zaoferować naszym Klientom w pełni kompleksową ofertę - mówi Kanton. Jego działania wesprze Marcin Umbreit, nowy Sales i Marketing Director, wcześniej związany z miesięcznikiem "Press" oraz Crowley Data Poland.

Do głównych klientów agencji Double Brand należą obecnie: Kompania Piwowarska SA, Herlitz, Grupa PZU, Autostrada Wielkopolska SA, GlaxoSmithKline, Curtis Healthcare, Envirotech, Międzynarodowe Targi Poznańskie, 7milowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Teraz Double Brand

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl