SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Też tego nie cierpisz?” w kampanii Hojo.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Hojo.pl - uruchomionej niedawno internetowej giełdy usług sprzątania. Akcję przygotowały firmy VA i Media On.

Kampania serwisu Hojo.pl zachęca do zamawiania w nim usług sprzątania. W reklamach występują ludzie, którym sprzątanie kojarzy się z bólem głowy, a dzięki Hojo.pl szybko zamawiają firmę sprzątającą. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Też tego nie cierpisz?” - jest budowanie i wzrost świadomości serwisu wśród internautów, przede wszystkim wśród kobiet w wieku 25-49 lat.



Kampania obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN i kilkanaście stacji o mniejszym zasięgu) oraz internet. Akcję - zaplanowaną do 28 września - przygotowały agencja VA (kreacja) oraz dom mediowy Media On (planowanie mediów).

Dołącz do dyskusji: „Też tego nie cierpisz?” w kampanii Hojo.pl (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Czy Wirtualne Media działają według Kazachskiej strefy czasowej? Skoro o 20 są już artykuły z datą następnego dnia...
odpowiedź
User
Karol
Tak już jest. Ale rzeczywiście WM powinny być tym pierwszym serwisem. Kiedyś tak było.
odpowiedź
User
Marta
Wirtualne Media cały czas zaskakują. To był kiedyś topowy portal. Teraz są szybsi od nich w informacjach z branż. Życie! Hojo.pl - dobry produkt. Kibicuję :-)
odpowiedź