Znana sieć sklepów kosmetycznych znika z Polski. Koniec sprzedaży offline i online

Sieć sklepów kosmetycznych The Body Shop 22 lutego bieżącego roku kończy działalność na polskim rynku - poinformowała firma na swojej stronie internetowej. Sklep internetowy przestanie działać już miesiąc wcześniej, bo 26 stycznia.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Znana sieć sklepów kosmetycznych znika z Polski. Koniec sprzedaży offline i online
The Body Shop, fot. screen YouTube/ The Body Shop

"The Body Shop Polska kończy działalność na rynku polskim w dniu 22.02.2025" - napisała firma w komunikacie. Dodała, że sklep internetowy przestanie działać 26 stycznia. Tego samego dnia zakończy się też program lojalnościowy marki. Zapewniono, że punkty uzbierane w programie można wykorzystać w sklepach stacjonarnych i na stronie do tego dnia, a karty podarunkowe można realizować do 22 lutego w działających sklepach stacjonarnych.

"Sprzedaż w centrach handlowych: Galeria Krakowska, Centrum Handlowe Serenada, Silesia City Center oraz Forum Gdańsk zostanie zakończona w dniu 26.01.2025" - dodano. Poza tymi galeriami sieć ma jeszcze sklepy w warszawskich centrach Westfield Mokotów, Westfield Arkadia czy Złote Tarasy. 

The Body Shop znika z Polski

The Body Shop to działająca w Polsce od 2007 roku brytyjska sieć detaliczna zajmująca się handlem kosmetykami, w tym m.in. produktami do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy. Pierwszy sklep otworzyła Anita Roddick w 1976 roku w Brighton w Anglii. W 2006 roku The Body Shop dołączył do L’Oreal Group, a w 2017 do Natura &Co. Natomiast w 2023 roku sieć została przejęta przez Aurelius Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa