SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'The Boston Globe' idzie w ślady 'NYT'

Gazeta 'The Boston Globe' zdecydowała się na udostępnienie reklamodawcom miejsca na swojej pierwszej stronie.

Zaledwie dwa dni wcześniej firma The New York Times Co., do której należy 'The Boston Globe', rozpoczęła sprzedaż reklam na pierwszej stronie swojego sztandarowego tytułu, jakim jest 'The New York Times'. Pierwszą taką reklamę wykupiła telewizja CBS.

O ile 'NYT' zdecydował się na taki krok po raz pierwszy w swojej historii, to 'The Boston Globe' ma już za sobą doświadczenia w tym zakresie, ale działo się to kilkadziesiąt lat temu. Przyczyną obecnych decyzji są spadające w szybkim tempie wpływy z reklam w amerykańskiej prasie.

Aktualnie wydawca gazety cały czas pracuje nad ustaleniami co do ceny, rozmiaru i dokładnego miejsca, w którym pojawią się reklamy. Pierwsze z nich mają zostać wydrukowane na tytułowej stronie największego bostońskiego dziennika jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku.

'NYT' nie ujawnił ile kosztuje reklama na jego pierwszej stronie, ale według dziennikarzy 'The New York Post', powołujących się na chcące pozostać anonimowymi firmy kupujące te reklamy, ceny wahają się od 75 tysięcy dolarów w przypadku numerów ukazujących się w tygodniu do 100 tysięcy dolarów w przypadku wydań niedzielnych.

źródło: Media Buyer Planner

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'The Boston Globe' idzie w ślady 'NYT'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl