SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

The Digitals wygrała przetarg Vectry

Agencja The Digitals wygrała przetarg na ramową obsługę reklamową operatora telekomunikacyjnego Vectra.

Cezary Pazura w reklamie VectryArticle

Współpraca The Digitals  i Vectry ma charakter długoterminowy i rozpocznie się w styczniu przyszłego roku. Obejmie kompleksowe działania ATL, BTL, digital i social media.

Agencja jest autorem kompleksowej platformy komunikacyjnej i będzie odpowiadać za jej wdrożenie oraz obsługę kreatywną zarówno marki Vectra, jak i Multimedia Polska.

- W ramach wspólnych działań, w nowym formacie kreatywnym zrealizowaliśmy już kampanię jesienną z udziałem Cezarego Pazury, który stał się twarzą marki. Aktualnie trwają prace nad kampanią zimową, która wystartuje na przełomie stycznia i lutego 2021 - mówi Piotr Hassine, dyrektor zarządzający The Digitals.

W nowej kampanii Vectra przedstawiana jest jako marka, która zapewnia swoim klientom błyskawiczne połączenia z najlepszą ofertą telewizyjną i internetem światłowodowym. Symbolem tych połączeń stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem po usługach Vectry - Cezary Pazura. Aktor wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki i superszybkiego internetu.

Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, client service director w The Digitals. Zespół kreatywny prowadzi Bartek Koj, dyrektor kreatywny agencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: The Digitals wygrała przetarg Vectry

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Normlas
Ciekawi mnie, czy zdjęcia do kampani, która jest zapowiadana na przełom stycznia i lutego już się odbyły, czy jeszcze nie. Czy ktoś się orientuje?
odpowiedź
User
Grabski
no nieźle, wygląda to jak reklama rainboutours... czy jakiegoś biura podróży.... i serio... o co w niej chodzi? zmarnowanie potencjału Pazury
odpowiedź