„The New York Times” zwiększa przychody i traci zyski. Ma ponad 4,3 mln płacących czytelników

W IV kwartale 2018 roku „The New York Times” zanotował przychody większe o 3,8 proc, zaś zysk zmalał do 74,7 mln dolarów. Obecnie dziennik ma ponad 4,3 mln czytelników płacących za tradycyjne i cyfrowe wydania gazety, a do 2025 roku chce ich mieć 10 mln.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W IV kwartale 2018 r. przychody „The New York Timesa” osiągnęły poziom 502,7 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 3,8 proc. Przychody z subskrypcji zmalały co prawda o 2,2 proc., jednak w tym samym okresie o 5 proc. wzrosły wpływy z reklam.  

W raportowanym okresie zysk operacyjny wydawcy zmniejszył się do 74,7 mln dol. (rok wcześniej była to kwota 90,5 mln), firma wyjaśnia że jest to głównie skutek większych kosztów prowadzenia dziennika.

Obecnie liczba prenumeratorów „NYT” przekracza 4,3 mln, z czego 3,4 mln to subskrybenci cyfrowego wydania gazety oraz innych produktów oferowanych przez firmę. W IV kwartale ub.r. do tytułu udało się przyciągnąć 265 tys. nowych czytelników, to wzrost rok do roku o 27,1 proc.

Mark Thomson, szef The New York Times Company nie ukrywa, że jego wydawnictwo ma ambitne plany na przyszłość.

- Chcemy, aby do 2020 r. nasze roczne wpływy z segmentu cyfrowego osiągnęły poziom 800 mln dol., obecnie wynoszą 709 mln - zapowiedział Mark Thomson. - Kolejnym naszym celem jest posiadanie w 2025 r. ponad 10 mln czytelników płacących za wszystkie wydania i produkty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami