SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem

Czwartą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,01 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pokazywanej ponad rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 16,06 mln zł.

fot. Jan Bogacz / TVP Article

„The Voice Kids 4” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty po godz. 20.05 w okresie od 27 lutego do 17 kwietnia 2021 roku (dodatkowe odcinki show stacja pokazała w piątki - 5 i 12 marca o 20.35 i o 21.35 - w zastępstwie za „Dance Dance Dance”). Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 14,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,74 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 lutego. Był to odcinek z godz. 21.10.

Dla porównania, trzecią edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu i lutym ub.r., oglądało średnio 2,48 mln osób, co przełożyło się na 16,71 proc. udziału w 4+, 15,52 proc. w 16-49 i 15,12 proc. w 16-59. Dziecięce show gromadziło o 470 tys. widzów mniej niż rok temu.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 4” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,98 proc. Trzecia była TVP1 (8,39 proc.), a czwarty - TVN (6,33 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 4” wyniosły 5,93 mln zł. Dla porównania druga edycja zarobiła z reklam 16,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Show wygrała Sara Egwu-James

Decyzją widzów zwycięzcą czwartej polskiej edycji „The Voice Kids” została 12-letnia Sara Egwu-James z drużyny Tomsona i Barona z zespołu Afromental.

Występy uczestników w czwartej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali: Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piątkowe fatum
Na spadek oglądalności pewnie miał wpływ fakt emisji dwóch odcinków w piątki. Pewnie piątkowa oglądalność była drastycznie mała.
13 9
odpowiedź
User
Ja_2021
Właśnie była w normie.
6 4
odpowiedź
User
xxx
Każdemu programowi w ostatnim czasie spada oglądalność, nieważne czy TVP, Polsat czy TVN. I to nie jest niczyja wina, tylko po naturalny trend pokazujący, że ludzie odwracają się od tradycyjnej telewizji.
24 4
odpowiedź