„The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem

Czwartą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,01 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pokazywanej ponad rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 16,06 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem
fot. Jan Bogacz / TVP

„The Voice Kids 4” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty po godz. 20.05 w okresie od 27 lutego do 17 kwietnia 2021 roku (dodatkowe odcinki show stacja pokazała w piątki - 5 i 12 marca o 20.35 i o 21.35 - w zastępstwie za „Dance Dance Dance”). Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 14,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,74 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 lutego. Był to odcinek z godz. 21.10.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dance-dance-dance-3-opinie-kto-wystepuje-wyniki-ogladalnosci-jury,7170208980244609a ##

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 4” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,98 proc. Trzecia była TVP1 (8,39 proc.), a czwarty - TVN (6,33 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 4” wyniosły 5,93 mln zł. Dla porównania druga edycja zarobiła z reklam 16,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Show wygrała Sara Egwu-James

Decyzją widzów zwycięzcą czwartej polskiej edycji „The Voice Kids” została 12-letnia Sara Egwu-James z drużyny Tomsona i Barona z zespołu Afromental.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-byl-rok-trzeci-sezon-opinie-prowadzacy-wyniki-ogladalnosci-tvp1,7170208994723457a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"