„The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem

Czwartą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,01 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pokazywanej ponad rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 16,06 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„The Voice Kids 4” straciło widzów, ale TVP2 nadal była liderem
fot. Jan Bogacz / TVP

„The Voice Kids 4” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty po godz. 20.05 w okresie od 27 lutego do 17 kwietnia 2021 roku (dodatkowe odcinki show stacja pokazała w piątki - 5 i 12 marca o 20.35 i o 21.35 - w zastępstwie za „Dance Dance Dance”). Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 14,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,74 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 lutego. Był to odcinek z godz. 21.10.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dance-dance-dance-3-opinie-kto-wystepuje-wyniki-ogladalnosci-jury,7170208980244609a ##

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 4” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,98 proc. Trzecia była TVP1 (8,39 proc.), a czwarty - TVN (6,33 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 4” wyniosły 5,93 mln zł. Dla porównania druga edycja zarobiła z reklam 16,06 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Show wygrała Sara Egwu-James

Decyzją widzów zwycięzcą czwartej polskiej edycji „The Voice Kids” została 12-letnia Sara Egwu-James z drużyny Tomsona i Barona z zespołu Afromental.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-byl-rok-trzeci-sezon-opinie-prowadzacy-wyniki-ogladalnosci-tvp1,7170208994723457a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"