SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland” zyskał 200 tys. widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją

Czwartą edycję „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji ogląda średnio 2,46 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej drugą serię. TVP2 w czasie emisji show jest liderem rynku.

jury „The Voice of Poland”, fot. tvp Article

 „The Voice of Poland 4” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o 20.05 i o 21.00 (program kończy się tuż przed 22.00), począwszy od 1 marca br. Po pięciu tygodniach emisji średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,46 mln osób, co przełożyło się na 15,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 200 tys. oglądających. Wówczas „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji oglądało 2,26 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,73 proc. oraz 15,41 proc. udziału.

W czasie nadawania czwartej edycji „The Voice of Poland” TVP2 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 14,55 proc., emitująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, „Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci jest TVN (talent-show „X Factor” oraz filmy; 13,86 proc.), a czwarty - Polsat (filmy; 11,00 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa walkę o widza z TVN. Gorzej od niej wypadają Polsat oraz Jedynka.

Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - The Voice of Poland

2 463 315

15,99%

15,56%

TVP1

2 242 042

14,55%

10,78%

TVN

2 134 601

13,86%

18,00%

Polsat

1 695 004

11,00%

14,67%

Trenerami w czwartej edycji „The Voice of Poland” są: Justyna Steczkowska, Maria Sadowska, Tomson i Baron oraz Marek Piekarczyk. Show prowadzą Marika, Tomasz Kammel i Maciej Musiał.

Producentem wykonawczym widowiska jest firma Rochstar, a program realizowany jest na licencji Talpa Content.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” zyskał 200 tys. widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
regor
Jakim cudem TVP 2 wygrywa z konkurencją skoro XFactor ma prawie 3 mln bezsensu ten artykuł
17 31
odpowiedź
User
drobek
Czytać po polsku - trudna sztuka! TVP2 wygrywa z konkurencją w tym czasie, kiedy emituje VoP. Trudno zrozumieć??? Skądinąd dobrze, że wygrywa - to zdecydowanie najlepszy i najbardziej ambitny z tego typu programów!
42 19
odpowiedź
User
Konrad
oprócz umiejętności czytania pomaga też umiejętność myślenia.
Jak program który jest nadawany o tej samej porze co program konkurencji i ma mniejszą oglądalność może być liderem?
Tak to tylko 1 kwietnia :)
11 22
odpowiedź
User
Janek
Wcześniej jest info, że wygrywa TVN z X-Faktorem, a VoP jest trzecie i ma poniżej 2 mln widzów. Która wiadomość jest prawdziwa?
15 18
odpowiedź
User
m111
Weźcie pod uwage że X factor trwa od 20:00-21:30 , a The Voice od 20:00-22:00
19 11
odpowiedź