SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Think Kong i Partner of Promotion wyróżnione w Stevie International Business Awards

Think Kong, Genesis PR  i Partner of Promotion zdobyły nagrody w konkursie Stevie International Business Awards. Pierwsze dwie agencje otrzymały po jednym, a trzecia – dwa wyróżnienia.

Think Kong i Partner of Promotion wyróżnione w Stevie International Business Awards

W tegorocznej edycji konkursu Stevie International Business Awards agencja Partner of Promotion zdobyła wyróżnienia za kampanię „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada” oraz działania promujące e-biznes. Pierwszy projekt – zrealizowany na zlecenie Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii – otrzymał główną nagrodę w kategorii „Low budget” obejmującej akcje o wysokiej efektywności osiągniętej przy niskich kosztach. Natomiast druga kampania – prowadzona dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – została wyróżniona w kategorii „Public service”.

Z kolei agencja Think Kong otrzymała nagrodę w kategorii „Social media focused” za kampanię „Czy IKEA jest Ok?”. Celem tej akcji – realizowanej w internecie na zlecenie NSZZ „Solidarność” – było zwrócenie uwagi na złe warunki pracy ochroniarzy w sklepach sieci IKEA. Natomiast agencję Genesis PR nagrodzono w kategorii „Public affairs” za kampanię „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich”. Celem akcji było zwrócenie uwagi polityków i opinii publicznej na negatywne konsekwencje budżetowe i społeczne w przypadku podwyższenia podatku od zakładów wzajemnych z 10 proc. (od przychodu) do 50 proc. (od dochodu). Przypomnijmy, że kampania ta otrzymała niedawno nagrodę w tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards (więcej). 

Ponadto w kategorii wydawnictw firmowych skierowanych do wszystkich odbiorców Stevie International Business Award otrzymało krakowskie Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena za publikowany przez siebie „Beethoven Magazine”.

W tym roku do konkursu Stevie International Business Awards – nagradzającego wyróżniające się inicjatywy z zakresu biznesu, marketingu i public relations – zgłoszono ok. 1,7 tys. projektów z ponad 40 krajów. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się we wrześniu w Stambule.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Think Kong i Partner of Promotion wyróżnione w Stevie International Business Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl