Think Kong wprowadzi do Polski blogowy ebuzzing

Zajmująca się reklamą afiliacyjną firma ebuzzing rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Think Kong. Efektem będzie oferta reklam w formie wpisów sponsorowanych na blogach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działająca przede wszystkim w Europie Zachodniej ebuzzing zajmuje się dostarczaniem usług związanych z budowaniem zasięgu w internecie dla domów mediowych i agencji reklamowych. Firma współpracowała już z agencją Think Kong przy realizacji polskich odsłon międzynarodowych kampanii dla kilku globalnych marek. W ramach nowej umowy Think Kong wprowadzi na polski rynek ofertę ebuzzing.

- W wielkim uproszczeniu można przyjąć, że ebuzzing to afiliacyjna sieć kontentowa, do której mogą przystępować blogerzy oraz administratorzy popularnych serwisów i stron na Facebooku - opisuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong. - Po rejestracji i przyjęciu bloga następuje jego klasyfikacja - im częściej odwiedzany, starszy itp., tym lepszy. Od tej chwili bloger otrzymuje oferty publikacji wpisów sponsorowanych. Proponowana stawka za wpis jest oczywiście uzależniona od „klasy” danego bloga - wyjaśnia.

Think Kong nawiązuje już współpracę z polskimi blogerami zainteresowanymi udziałem w takich kampaniach, z których część będzie mieć zasięg międzynarodowy. - Jestem przekonany, że oferta, którą przedstawimy w listopadzie, zainteresuje wszystkich mediaplanerów i agencje zainteresowane uzyskaniem dla swoich klientów konkretnych efektów kampanii online - przekonuje Norbert Kilen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"