SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Thomas Schemera nowym globalnym szefem marketingu Hyundaia

Hyundai Motor mianował wiceprezesa wykonawczego Thomasa Schemerę, poprzednio szefa działu produktów, nowym globalnym chief marketing oficerem i szefem działu obsługi klienta. Na obu stanowiskach Schemera zastąpi Wonhonga Cho.

od lewej: Thomas Schemera, Wonhong ChoArticle

Wiceprezes i były dyrektor ds. marketingu Wonhong Cho kieruje teraz działem wsparcia nowej strategii Hyundai Motor, nadzorując prace wspierające nad ogólną strategią marki. Firma twierdzi, że posunięcie to pomoże zoptymalizować strukturę organizacyjną producenta samochodów „z najlepszymi liderami na miejscu”.

Hyundai tłumaczy, że będzie w stanie skuteczniej komunikować się z inicjatywami marketingowymi jego wysokowydajnej marki N w sportach motorowych oraz nowej sub-marki pojazdów elektrycznych Ioniq (BEV), która właśnie wprowadziła na rynek swój najnowszy model.

Schemera dołączył do Hyundai Motor w 2018 roku jako szef działu samochodów o wysokich osiągach i sportów motorowych, a następnie został szefem działu produktów. Pełniąc te funkcje, nadzorował rozwój oferty produktów Hyundai Motor, w tym marki N. Część tego nadzoru będzie teraz kontynuowana w jego nowej roli, ponieważ dział obsługi klienta Hyundaia obejmie teraz kierownictwo nad N Brand i pododdział sportów motorowych.

Schemera ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu motoryzacyjnym. Przed dołączeniem do Hyundaia zajmował wiele stanowisk w BMW w Niemczech i Chinach, w tym pracował jako wiceprezes ds. sprzedaży, marketingu i doświadczenia w prowadzeniu BMW M w latach 2009-2014.

Wonhong Cho był dyrektorem marketingu Hyundai Motor przez ponad dekadę. Zwolennik marketingu opartego na doświadczeniu i partnerstw kulturowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Thomas Schemera nowym globalnym szefem marketingu Hyundaia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl