Tiger Bonzo nie żyje. Był popularnym twórcą internetowym

W wieku 35 lat po ciężkiej chorobie zmarł Mateusz "Tiger Bonzo" Kupiec, popularny twórca internetowy. W niektórych kręgach internautów był uznawany za „legendę” i jednego z pierwszych polskich influencerów ze względu na charakterystyczny styl bycia i zabawne teksty, które trafiały do memów i języka codziennego.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Tiger Bonzo nie żyje. Był popularnym twórcą internetowym

Informację o śmierci “Tigera Bonzo” aka „Bodychrista” przekazał jako pierwszy jego znajomy, raper Krzysztof "Bodchrist" Ciesielski.

"W obliczu takiej sytuacji wszystkie animozje idą w zapomnienie. Tiger zmarł w szpitalu dziś rano po ciężkiej chorobie… Najszczersze wyrazy współczucia dla Jego żony Gosi oraz wszystkich bliskich" — czytamy we wpisie Ciesielskiego.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez BODYCHRIST (@bodychrist.official)

 

Kim był Tiger Bonzo?

Mateusz Kupiec, znany w sieci jako „Tiger Bonzo”, tworzył różnego rodzaju humorystyczne treści do 10 lat. Dużą popularność w internecie zdobył dzięki wspólnym nagraniom na YouTube z żoną, znaną jako Kobra (Małgorzata Kupiec). Początkowo Tiger był obiektem kpin internautów ze względu na swój język i styl bycia, i choć mimo tego iż krytyka wyraźnie na niego wpływała, z czasem nauczył się z nią radzić.

Jeszcze 27 grudnia Tiger Bonzo zapraszał swoich fanów na transmisję na żywo na swoim kanale YouTube, jednak już wtedy obserwatorzy zauważyli, że youtuber wyglądał na wyczerpanego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]