TikTok na razie nie zmieni polityki prywatności w Europie

TikTok postanowił tymczasowo wstrzymać się z wprowadzeniem kontrowersyjnych zmian w swojej polityce prywatności w Europie.

km
km
Udostępnij artykuł:

TikTok planował z dniem 13 lipca 2022 r. wprowadzić zmiany w polityce prywatności w Europie, na skutek których nie musiałby prosić użytkowników o zgodę na ich śledzenie w celu otrzymywania spersonalizowanych reklam. Firma chciała tutaj wskazać jako podstawę swój "prawnie uzasadniony interes".

TikTok postanowił tymczasowo wstrzymać się ze zmianami po konsultacjach z irlandzkim urzędem ds. ochrony danych (Data Protection Commission - DPC).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-livestreaming-e-commerce-tiktok-shop,7169806756030081a ##

Dzień wcześniej serwis przed aktualizacją ostrzegł włoski organ nadzorczy, argumentując, że jest ona sprzeczna z unijną dyrektywą ePrivacy, a także RODO.

TikTok nie podał nowego terminu aktualizacji swojej polityki prywatności w Europie. Firma zapewniła jedynie, że ponownie przeanalizuje planowane zmiany i będzie w tym zakresie współpracować z europejskimi organami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa