TikTok rusza z największą w historii globalną kampanią reklamową (wideo)

Pod hasłem "Wszystko zaczyna się w TikTok" rusza globalna, największa w historii tej platformy kampania reklamowa. Najpierw startuje w USA, a od września obejmie inne rynki na świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TikTok w nowej kampanii celebruje historie, które zaczynają się na platformie.

Kampania będzie pokazywana w telewizji, mediach społecznościowych, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Po premierze w USA od września wejdzie do Wielkiej Brytanii, Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej.

Kampania podkreśla, jak szybko treści publikowane na TikTok zaczynają przechodzić od osobistego doświadczenia do tworzenia "kulturowego momentu, który przenosi się przez kraje, kultury i społeczności".

Rozszerzona, 60-sekundowa wersja spotu będzie wyświetlana na platformach cyfrowych, a 15-sekundowe spoty będą prezentować indywidualne historie twórców.

Autorem kampanii jest agencja Known.

TikTok należy obecnie do najpopularniejszych aplikacji społecznościowych na świecie. Należąca do chińskiej firmy ByteDance platforma została globalnie ściągnięta ponad 2 mld razy, zaś w dobie pandemii koronawirusa i domowej izolacji użytkowników przybyły 623 mln instalacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały