TikTok wprowadza tłumaczenie napisów na różne języki. Polskiego nie ma na liście

TikTok zaczął wprowadzać nową funkcję, która pozwala na tłumaczenie napisów przy  treściach publikowanych na platformie. Opcja ma ułatwić rozumienie materiałów niezależnie od języka, w którym zostały stworzone. Na razie mechanizm jest dostępny dla niektórych języków, wśród nich nie ma jeszcze polskiego.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

TikTok należy obecnie do najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, angażuje też coraz mocniej polskich użytkowników. Według najnowszych danych średni czas spędzany przez polskich internautów na TikToku wydłużył się w czerwcu o prawie 80 minut, platforma wyprzedza pod tym względem Facebooka, którego odwiedza prawie 90 proc. internautów w naszym kraju. Spore spadki wyników zanotowały natomiast Twitter i Wykop.

Napisy w różnych językach

Teraz TikTok rozpoczął wprowadzanie nowego rozwiązania w aplikacji, które ma pomóc w jej dalszym, globalnym rozwoju. Firma przypomina, że w 2021 r. udostępniła twórcom opcję dodawania napisów, dzięki której ich filmy stały się łatwiej dostępne dla użytkowników platformy.

Obecnie TikTok prezentuje nowe narzędzia napisów i tłumaczeń, których zadaniem będzie przełamanie bariery językowej i tym samym udostępnienie różnorodnego, globalnego kontentu większej grupie odbiorców.

Napisy będą początkowo wspierane w wybranych językach m.in. angielskim, niemieckim, włoskim, hiszpańskim, portugalskim, koreańskim, indonezyjskim, mandaryńskim czy tureckim. W najbliższych miesiącach planowane jest rozszerzenie ich o kolejne opcje językowe. Najnowsze aktualizacje dotyczące napisów i tłumaczeń obejmują:

  • Automatycznie generowane napisy: użytkownicy zyskują możliwość włączenia automatycznych napisów do interesujących ich filmów.
  • Tłumaczenia napisów i opisów filmów: użytkownicy mogą przetłumaczyć załączone do filmu napisy i cieszyć się materiałami - nawet jeśli nie znają języka, w którym zostały stworzone.
  • Tłumaczenia naklejek tekstowych.

- Te wygodne rozwiązania językowe pomagają nam w pokonywaniu barier komunikacyjnych i zbliżają do siebie członków naszej globalnej społeczności – zaznacza TikTok w komunikacie na blogu. - Materiały naszych twórców już wkrótce będą mogły być jeszcze bardziej dostępne dla użytkowników z całego świata - bez względu na to jakim językiem się posługują i gdzie mieszkają – zapewnia firma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS