SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Timeline zwiększa zaangażowanie fanów na Facebooku

Minął ponad miesiąc od obligatoryjnego wprowadzenia przez Facebooka nowych profili dla wszystkich stron. Jaki ma to wpływ na interakcje firm i marek z użytkownikami społecznościowego portalu?

Timeline zwiększa zaangażowanie fanów na Facebooku

Firma Sotrender sprawdziła jak profile Timeline wpływają na zaangażowanie fanów na Facebooku. Pod uwagę wzięto strony 130 największych brytyjskich firm i prawie 5 tys. opublikowanych przez nie postów.

Okazało się, że po wprowadzeniu Timeline wyraźnie wzrosła żywotność postów. Statystyczny wpis w pierwszych dwóch tygodniach kwietnia potrzebował 149 minut na wygenerowanie połowy komentarzy, podczas gdy w dwóch ostatnich tygodniach lutego wymagało to tylko 55 minut. Co więcej, czas w którym pojawia się 80 proc. komentarzy wzrósł z 6,5 do 8,5 godz.

Nowe profile o 13 proc. zwiększyły także zaangażowanie użytkowników Facebooka: średnia liczba fanów odpowiadających na posty zwiększyła się w analizowanym okresie ze 158 do 179.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Timeline zwiększa zaangażowanie fanów na Facebooku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
A ja dalej nie mam timeline i jest mi z tym dobrze. ;)
8 8
odpowiedź