SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TLC zyskało 400 proc. i wyprzedziło kanały TVN

Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była lutym br. drugi miesiąc z rzędu stacja TLC po ogromnym wzroście udziału o prawie 400 proc. Udało jej się wyprzedzić kanały TVN Style i TVN Turbo. Najwięcej stracił natomiast kanał BBC Lifestyle.

TLC zyskało 400 proc. i wyprzedziło kanały TVN

Udział rozrywkowo – lifestylowego TLC w lutym br. wyniósł 0,42 proc., czyli o 394,1 proc. więcej niż rok wcześniej, co było największym wzrostem w rankingu. Kanał ten, wspierany cały czas działaniami reklamowymi, na pierwszą lokatę awansował z pozycji siódmej. Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,37 proc. po wzroście o 4,8 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 17,2 proc. do 0,36 proc.

Spory wzrost (o 72,3 proc.) odnotował plasujący się na czwartym miejscu Polsat Cafe, który miał 0,24 proc. udziału. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ósmą lokatę (rok wcześniej szóstą) kanał BBC Lifestyle, który w lutym br. zniknął z Cyfrowego Polsatu, a został włączony do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Stacja ta zanotowała spadek udziału o 66,3 proc. do 0,03 proc. 

lutyWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TLC5 8130,08529 0590,420
TVN Turbo24 2820,35725 9050,374
TVN Style29 3480,43124 7280,357
Polsat Cafe9 2910,13716 3810,236
Polsat Play10 3760,15313 6380,197
Club TV 11 5250,1696 7370,097
kuchnia.tv5 7750,0855 7070,082
BBC Lifestyle6 6800,0982 3090,033
Fashion2 6400,0391 5280,022
Domo2 2210,0331 3250,019


Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w lutym br. był natomiast kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,63 proc. udziału i zanotował wzrost o 8,4 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po gigantycznym wzroście o 608,1 proc. Jej udział wyniósł 0,61 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 9,2 proc. do 0,49 proc. 

Największy spadek - tak jak w grupie 4+ - zanotował kanał BBC Lifestyle. Wynik tej telewizji zmalał o 61,1 proc. do 0,05 proc. 

lutywszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo16 5630,58017 9720,629
TLC2 4520,08617 4000,609
TVN Style15 2880,53513 8990,486
Polsat Cafe5 2420,1848 2270,288
Polsat Play4 9360,1737 2450,253
Club TV 5 6710,1993 3970,119
kuchnia.tv1 7430,0613 0440,106
BBC Lifestyle3 7280,1311 4610,051
Domo1 3700,0487890,028
Fashion5450,0194410,015


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w lutym br. był jeden z odcinków cyklu “Krępujące utrapienia nastolatków”, który obejrzało ponad 230 tys. widzów.

Raport top programów
TLCwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW /SER.DOK.W.BRYT./232 9601,940
WALKA Z NOWOTWOREM GIGANTEM /FILM DOK.USA/229 5391,451
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./197 4662,304
NIEZWYKLE PRZYPADKI MEDYCZNE/SER.DOK.USA./178 1881,984
CHIRURGIA OTYLOSCI /SER.DOK.ANG./143 2161,049
DWIE TWARZE - DWA ZYCIA /SER.DOK.ANG./141 7711,551
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./137 7651,413
DIAGNOZA NIEZNANA  /FILM DOK. ANG./129 2080,893
MALA PIEKNOSC /SER.DOK.USA/128 7980,969
CZTERY ZONY I MAZ /SER.DOK.W.BRYT./124 6130,864


 
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TLC zyskało 400 proc. i wyprzedziło kanały TVN

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Turbo najlepsze w grupie! brawo
odpowiedź
User
olo
TVN Turbo.....super kanał
odpowiedź
User
raczeh
TLC odnotowało wzrost oglądalności bo Aster przeniosło Kuchnie.TV do pakietu +
odpowiedź