SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TMW z europejskim budżetem reklamy cyfrowej firmy Brother

Brother, czołowy producent drukarek, zatrudnił agencję TMW do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamy cyfrowej.

W przetargu na ten budżet, który rozpoczął się we wrześniu, TMW pokonała agencje Profero i Golley Slater.

TMW będzie odpowiedzialna za realizację pierwszej paneuropejskiej strategii reklamy cyfrowej firmy Brother, która do tej pory korzystała na poszczególnych rynkach z usług różnych agencji.

Dołącz do dyskusji: TMW z europejskim budżetem reklamy cyfrowej firmy Brother

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl