TNS: 4,2 wzrostu na rynku reklamowym w USA

W bieżącym roku wydatki na reklamę na rynku amerykańskim zwiększąsię o 4,2 procenta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwsze sześć miesięcy przyniesie wzrost na poziomie 3,6 proc.,podczas gdy w drugiej połowie roku wydatki zwiększą się o 4,7 proc.- informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozę firmybadawczej TNS Media Intelligence.

Według TNS, w obecnym roku internet po raz pierwszy prześcignieradio pod względem wydatków i udziałów w reklamowym torcie.

Faworytem amerykańskich reklamodawców pozostanie telewizja,która zanotuje 44,1 proc. udziałów w rynku - o 0,1 proc. więcej niżw minionym roku. Następne w kolejności będą: czasopisma (21,1 proc.udziałów w rynku, wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z 2007 rokiem),prasa codzienna (17,2 proc., spadek o 1 proc.), internet (8 proc.,wzrost o 0,9 proc.), radio (7 proc., spadek o 0,3 proc.) orazoutdoor (2,6 proc., bez zmian).

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"