SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TNS będzie mierzył widownię telewizyjną w Wielkiej Brytanii

BARB (Broadcasters Audience Research Board) ogłosił w Londynie, żeTNS wygrał dwa kontrakty dotyczące pomiaru widowni telewizyjnej wWielkiej Brytanii.

TNS będzie mierzył widownię telewizyjną w Wielkiej Brytanii

TNS będzie odpowiedzialny za rekrutację panelu 5100 mieszkań wcałej Wielkiej Brytanii. Rozpocznie się ona w 2008 roku, aby rokpóźniej zacząć testową obsługę całego systemu. Panel TNS będziedziałać równolegle z aktualnym panelem, prowadzonym przez AGBNielsen, którego kontrakt wygasa z końcem 2009 roku. Podpisanaumowa zakłada zarządzanie systemem telemetrycznym oraz zastosowaniew pomiarze TNS'owych mierników "5000 series", wykorzystywanychdotychczas w 30 000 gospodarstw domowych w 15 krajach, w tym takżew Polsce. Od 2010 roku BARB będzie korzystać tylko z pomiaruTNS.

Nowy system będzie mierzyć nie tylko tradycyjny sposób oglądaniatelewizji, ale także odtwarzanie przesunięte w czasie do pierwotnejemisji (time-shifted) oraz wideo na żądanie (VOD). Rozważa siętakże rozwijanie systemu poprzez dołączanie do tradycyjnego pomiaruoglądalności telewizji dodatkowo pomiar sygnału telewizyjnegoodbieranego w komputerach osobistych oraz poza domem (out-of-homeviewing), przy użyciu technologii PPM (Portable People Meter) firmyArbitron.

"Przyjęliśmy decyzję BARB z entuzjazmem i zadowoleniem. PowrótBARB do TNS jest dowodem uznania zarówno naszego wieloletniegodoświadczenia w branży mediowej, jak i umiejętności wychodzenianaprzeciw oczekiwaniom świata telewizji co do pomiaru audytoriumtelewizyjnego w przyszłości", powiedział David Lowden, ChiefExecutive w TNS.

  • Więcej informacji:
  • TNS
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TNS będzie mierzył widownię telewizyjną w Wielkiej Brytanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl