SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TNS łączy się z GfK

Firmy badawcze Taylor Nelson Sofres (TNS) i GfK doszły doporozumienia w sprawie fuzji.

W wyniku połączenia powstanie druga po Nielsenie największafirma badawcza na świecie o rynkowej wartości około 4 miliardówdolarów - informuje serwis Brand Republic.

Przypomnijmy, że wcześniej TNS dwukrotnie odrzuciła ofertęprzejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group, któryproponował najpierw 948, a następnie 996 milionów funtów.

Obecnie TNS jest trzecią największą na świecie firmą badawczą,mającą takich klientów jak Procter & Gamble i Unilever, podczasgdy GfK to piąta największa firma, z której usług korzystają m.in.Panasonic i Henkel.

Nowo powstała firma będzie nosić nazwę GfK-TNS i będzie działaćw sumie w 111 krajach. Obie strony szacują, że fuzja przyniesie imoszczędności rzędu około 76 milionów funtów do końca trzeciegopełnego roku wspólnej działalności po sfinalizowaniu umowy, którespodziewane jest na ostatni kwartał bieżącego roku.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: TNS łączy się z GfK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl