SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tok FM podnosi cennik reklamowy. W weekendy drożej o 53 proc.

3 grudnia zacznie obowiązywać nowy cennik reklamowy radia Tok FM (Agora). Średnie ceny spotów (w godzinach 6-20) w dni powszednie wzrosną o 16,5 proc., a w weekendy - o 53 proc.

Podwyżkę cennika reklamowego przedstawiciele Tok FM uzasadniają tym, że z początkiem listopada rozgłośnia zaczęła emisję w Gorzowie Wielkopolskim, Lublinie, Płocku i Toruniu, a wcześniej - w Radomiu i Kielcach. Obecnie stacja jest obecna w 17 miastach.
Od stycznia do czerwca br. udział Tok FM w czasie słuchania w miastach, w których nadaje stacja, wyniósł 4,5 proc, a w Warszawie - 7,3 proc. (zobacz szczegółowe dane). W wrześniu br. stacja cennikowo zarobiła z reklam 4,4 mln zł, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

Nowy cennik reklamowy TOK FM (szczegóły - patrz poniżej) będzie obowiązywać od 3 grudnia.

Dołącz do dyskusji: Tok FM podnosi cennik reklamowy. W weekendy drożej o 53 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asdf
Podane ceny są cenami NETTO ?? wtf
odpowiedź